?

Log in

The Emo Light Cult [entries|archive|friends|userinfo]
emo_light_cult

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

To those who doubted for a minute... [Mar. 18th, 2004|04:34 pm]
emo_light_cult
ever1so1sweet
[Howdya feel? |accomplished]
[What's making you cry? |Brand New - I Will Play My Game Beneath The Spin Light]

IVE GOT ALL THE MOTHERFUCKING SCOOTERS! AND THE POINTS!



hmmmmmmm::clears throat::
Better
!

Haha so we held club meetings for the past 2 days n we decided a lot of stuff
OH SHIT DUDES !!! I ALREADY GOT THE MONEY TO GO!!!!!
YES I JUST REMEMBERED! I JUST SOLD THIS BOOK O FMINE FOR 100 BUCKS AND IM ALMOST SET HAHAHAHAHAHAHAHHAHA!

yep
:)
link3 comments|post comment

emo points. [Mar. 15th, 2004|10:34 pm]
emo_light_cult
tiny_v0ices
[What's making you cry? |saosin]

alright just curious, what can i do with my emo points and how do i know how many i have? are they like those points you can get off cereal box tops and save up and get a scooter or something like that?  COMMENT BITCHES.

                                                                                                                                                                           -chris m.
link2 comments|post comment

point less [Mar. 13th, 2004|09:48 pm]
emo_light_cult
falloutboy187
[Howdya feel? |boredbored]
[What's making you cry? |DASHBOARD CONFESSIONAL~SO BEAUTIFUL]

hey whats goin on welcome new comers well not that new but i thought id write somethign new in the journal thingi cuz im broed

just lising to some dashboard im not realy liken the orange color but its all good

we all got to hang out one day and gave a grand emo time neway post to make a date or sumtin

members start writing shizznit on this beotch((the journal thingiy))

ok bye
link3 comments|post comment

Chris Muro [Mar. 9th, 2004|10:33 pm]
emo_light_cult
ever1so1sweet
[Howdya feel? |amusedamused]
[What's making you cry? |Rise Against - Swing Life Away]

I've been notified that our beloved Chris Muro took a piss in the woods, therefore he's now a full pledged member of the Emo Light circle... Welcome my brother! Glad that you're finally one of us! Spread the word!

BTW: Chris gets +5 Emo points cause of the HERPES comment in the little sticker... Way to go emo boy :-D
link1 comment|post comment

Congratulations - new converts [Mar. 7th, 2004|12:02 am]
emo_light_cult
ever1so1sweet
[Howdya feel? |awake]
[What's making you cry? |Coheed & Cambria - God Send Conspirator]

Congratulations to Gen, who is our new initiated convert of the Emo Light Cult. Even though she's been initiated into the ways of the Emo as of last night, dear Gen is still under probation... A time in which we will find out if she has what it takes to be one of the Light Ones...

She didnt take a piss in the foggy woods tho... thats -5 points...
just teasing ;)
linkpost comment

Wooah! [Mar. 5th, 2004|04:13 pm]
emo_light_cult
ever1so1sweet
[Howdya feel? |accomplished]
[What's making you cry? |Coheed & Cambria - Everything Evil]

Welcome to the Emo Light Cult!!!!
Well, I dont have much to say as of now.
I hope this turns out kinda fun... lol
Vote Emo for President!

-Claudio
link3 comments|post comment

navigation
[ viewing | 10 entries back ]
[ go | later ]